aslmlaikum..hye kowg..rse nye lme x wat krgan nie...huhu..nk tau x knpe..coz..skrg nie aq bru jew abes bce nvel..hehe..best 2 bley than r..tjok dy "cinta...tiada akhir nya" nk tgk kulit dpan dy??
nie a mke dpan dy........smbungan cter "Ombak Rindu"
bce la..best sgt..
ok la..nk wat kje dlu..bubye...muaahhh.......<3 lup u...
No comments:
Post a Comment